GPR ITALIA® S.R.L. (hierna te noemen GPR ITALIA), opgericht in 1968, heeft een reputatie hoog te houden als maatwerkbedrijf voor de fabricage en maatwerk van uitlaat producten. GPR ITALIA is in de afgelopen decennia gegroeid in productiecapaciteit en aantal aangeboden artikelen, ze is een van de belangrijkste spelers op de huidige markt voor after-market-uitlaten voor motorfietsen.
De missie van GPR ITALIA is om klanten tevreden te stellen door te zoeken naar speciale ontwerpen: en de vorm van het product en voor de vele materialen en kleuren die mogelijk zijn, kan de klant de perfecte uitlaat voor zijn motor bouwen. Het ontwerp is gecombineerd met de zoektocht naar maximale prestaties in overeenstemming met de huidige regelgeving. Ook voor de oplossingen en technologieën die zijn ontwikkeld voor de autosport en die vervolgens worden gebruikt in de productie of geluiddempers voor het publiek.
Het management bevordert de kwaliteit en zijn principes door middel van continue verbetering van de bedrijfsprestaties, in termen van efficiëntie en effectiviteit van de uitgevoerde activiteiten uit en de verbetering en tevredenheid van alle realiteiten en middelen waarnaar het bedrijf heeft verantwoordelijkheden, zoals klanten, medewerkers, leveranciers en de sociale context betreft.
Dit beleid definieert, in overeenstemming met de strategische doelstellingen van het bedrijf en passend bij de dimensies, impact en risico’s van haar activiteiten, de verbintenissen die GPR ITALIA op zich neemt op basis van de volgende waarden en doelstellingen van het bedrijf:
- Continu verbeteren:
- Jaarlijks heldere en meetbare doelstellingen en targets definiëren.
- Het verifiëren van de resultaten en het bevorderen van verbeteracties.
- Bevorderen van het bewaken en verbeteren van de klanttevredenheid.
- Zorgen voor naleving van de wetgeving op alle gebieden van zijn activiteit.
- Actief houden van een continue monitoring van de naleving van de geldende wetgeving, dus ook de nationale en internationale technische normen en de met de klant overeengekomen specificaties.
- Betrek alle belanghebbenden:
- Door werknemers, leveranciers, klanten en iedereen die een legitieme belang in GPR ITALIA zich bewust zijn van de verbintenissen van het Beleid en de aspecten van kwaliteit.
- Werknemers sensibiliseren en motiveren, op alle niveaus, ook door opleiding, in de proces van continue verbetering van prestaties met als doel het maken zij zich bewust zijn van hun taken en verantwoordelijkheden binnen het managementsysteem.
- Het bevorderen van discussie en dialoog met alle belanghebbenden (werknemers, klanten, leveranciers, overheden, burgers, enz.) en rekening houdend met hun verzoeken.
Het management erkent als een strategische keuze voor zijn bedrijfsactiviteit de ontwikkeling van een kwaliteitsmanagementsysteem gecertificeerd volgens de norm van ISO 9001:2015 en is betrokken bij de uitvoering van deze verbintenis door ervoor te zorgen en te verifiëren dat het beleid wordt begrepen, gedeeld, geïmplementeerd en gehandhaafd door alle medewerkers en medewerkers van GPR ITALIA, evenals gedeeld met alle belanghebbenden.
Het beleid wordt voortdurend beoordeeld door het management om ervoor te zorgen dat het personeel op de hoogte is van: de inhoud ervan en zet zich in om deze te implementeren, en dat alle belanghebbenden altijd geïnformeerd over de referentie context van GPR ITALIA en de evolutie ervan.